Omdat je nooit klaar bent met groeien
Conversie optimalisatie is een continue proces
Online marketing betekent voor iedereen net iets anders. Wat we gemeen hebben is dat we meer willen: beter gevonden worden, meer bezoekers, meer conversie, meer omzet. Op basis van data helpen wij je te identificeren waar kansen liggen voor het optimaliseren van de conversie. Samen stellen we doelen, testen en experimenteren we en analyseren we de uitkomst. Via periodieke rapporten met behulp van tools als Clarity, Leadinfo, Google Ads en Google Analytics 4 streven we naar continue conversie optimalisatie. Ook helpen we je met content via ons partnerschap met Schrijven voor het Brein.
We verbeteren je website continue
Dit doen we door de bezoeker centraal te stellen en goed in kaart te brengen op welke punten in de klantreis we kunnen optimaliseren. Door je klant(reis) centraal te plaatsen kan je écht het verschil maken. Organisaties die hun klant echt centraal zetten hebben gemiddeld 30% meer conversie.
We geven periodiek advies over hoe we bezoekers beter kunnen bedienen aan de hand van bewezen online persuasion principes van Cialdini. Ook kijken we onder meer naar de performance en technische werking van de website, de vindbaarheid in Google en naar de gebruiksvriendelijkheid van de website op zowel mobiel als tablet als desktop.
Om dit meetbaar te maken stellen we met elkaar doelstellingen en KPI’s op. Om deze te behalen doen we op vaste momenten (bijvoorbeeld elk kwartaal) voorstellen waar je kan optimaliseren.
Meer conversie door onweerstaanbare teksten
Tekst is naast design, UX en snelheid één van de belangrijkste factoren voor een goede website. Daarom besteedt Basic Orange ook hier serieus aandacht aan bij haar klanten en bieden wij als gecertificeerd partner de cursus van Wim van der Mark, Martin van Kranenburg en Etienne Donicie aan onze klanten aan. Daarnaast zorgen we er dankzij een periodiek optimalisatie-overleg voor dat de schrijf-technieken optimaal worden toegepast in de websites van onze klanten.
Basic Orange is het eerste full-service website-bureau dat gecertificeerd is voor Schrijven voor het Brein: dé e-learning cursus en hét boek over psychologisch beïnvloeden met tekst voor online. En ook wij zetten ChatGPT in als Tweede Brein voor onze klanten: van keyword onderrzoek tot hulp bij het schrijven van e-mail, social media en webcontent.