Raket
Conversie optimalisatie

Omdat je nooit klaar bent met groeien

Conversie optimalisatie is een continue proces

Online marketing betekent voor iedereen net iets anders. Wat we gemeen hebben is dat we meer willen: beter gevonden worden, meer bezoekers, meer conversie, meer omzet. Op basis van data helpen wij je te identificeren waar kansen liggen voor het optimaliseren van de conversie. Samen stellen we doelen, testen en experimenteren we en analyseren we de uitkomst. Via periodieke rapporten met behulp van tools als Clarity, Leadinfo, Google Ads en Google Analytics 4 streven we naar continue conversie optimalisatie. Ook helpen we je met content via ons partnerschap met Schrijven voor het Brein.

Quote
“De Zorgcirkel werkt al een aantal jaren samen met Basic Orange. We zijn zeer te spreken over hun kundigheid en het meedenken tijdens de doorontwikkeling en optimalisatie. Een groot pluspunt is hun service, dit gaat snel, persoonlijk en het voelt altijd alsof je op nummer 1 staat”.
Stefan Vreeman Projectcoördinator Online, De Zorgcirkel
Sinds enkele jaren werken wij succesvol samen met Basic Orange, momenteel vooral met Wessel als online (content) marketeer. Wessel en Basic Orange zijn betrokken, pro-actief en meedenkend in alle online processen en werkzaamheden. Voor ons behoort Wessel al tot het vaste personeel en we zien zijn periodieke komst naar Zeeland daardoor altijd met veel plezier tegemoet.
Jeffrey van Peer Online Marketeer, Delta Energie

We verbeteren je website continue

Dit doen we door de bezoeker centraal te stellen en goed in kaart te brengen op welke punten in de klantreis we kunnen optimaliseren. Door je klant(reis) centraal te plaatsen kan je écht het verschil maken. Organisaties die hun klant echt centraal zetten hebben gemiddeld 30% meer conversie.

We geven periodiek advies over hoe we bezoekers beter kunnen bedienen aan de hand van bewezen online persuasion principes van Cialdini. Ook kijken we onder meer naar de performance en technische werking van de website, de vindbaarheid in Google en naar de gebruiksvriendelijkheid van de website op zowel mobiel als tablet als desktop.

Om dit meetbaar te maken stellen we met elkaar doelstellingen en KPI’s op. Om deze te behalen doen we op vaste momenten (bijvoorbeeld elk kwartaal) voorstellen waar je kan optimaliseren. 

widget.Title

Meer conversie door onweerstaanbare teksten

Tekst is naast design, UX en snelheid één van de belangrijkste factoren voor een goede website. Daarom besteedt Basic Orange ook hier serieus aandacht aan bij haar klanten en bieden wij als gecertificeerd partner de cursus van Wim van der Mark, Martin van Kranenburg en Etienne Donicie aan onze klanten aan. Daarnaast zorgen we er dankzij een periodiek optimalisatie-overleg voor dat de schrijf-technieken optimaal worden toegepast in de websites van onze klanten.

Basic Orange is het eerste full-service website-bureau dat gecertificeerd is voor Schrijven voor het Brein: dé e-learning cursus en hét boek over psychologisch beïnvloeden met tekst voor online. En ook wij zetten ChatGPT in als Tweede Brein voor onze klanten: van keyword onderrzoek tot hulp bij het schrijven van e-mail, social media en webcontent.

Tips

Meer weten over optimalisatie? Bekijk onze kennistips

Wessel

Wil je weten hoe we jouw website kunnen optimaliseren?

Heb je vragen, neem gerust contact met me op!

Wessel Haaxman Google expert / optimalisator bij Basic Orange
Klanten

We optimaliseren continue voor o.a.: